Parkin, Gaile: Kigalin kakkukauppa ***, afrikkalaista elämänmenoa, Suosittaa!
Eilenberger, Wolfram: Minun suomalainen vaimoni ***, Suosittaa!
Home sweet home CHI ** mangasarjis kissasta
Durbiano, Lucie: Aarre *** sarjis, 50-luvun Pariisi, tintti-henkinen seikkailu, suosittaa!
Godbersen, Anna: Hehkua *½ loikkimalla ja loppu luettu
Steinbeck, John: Hiiriä ja ihmisiä *** äänikirjana
Vehlmann&Yoann: Varokaa Zorkoneita * (pikossa ja fantasiossa ei ole franquinin voittanutta)
Rissanen, Pirjo: Äitienpäivä *
Femme Fatale: Murhaavan hurmaavat naiset, Toim. Maria Smith **
Roberts, Nora: Jotain vanhaa (Kartanohäiden floristi) *½
Poortere, Pieter de: Hitlerin poika *½, sarjis
Vainio, Ilmari: Professori Itikaisen tutkimusretki *** varhaista suomalaista sarjakuvaa, tutustumisen arvoinen
Kyrö, Tuomas: Taide ja tolkku ***
Difonte, Ugo (Elbling, Peter): Maistaja **
Condie, Ally: Tarkoitettu *** , yhteiskunta, vihreä, sininen ja punainen pilleri, Cassia, Xander, Ky, Suosittaa!!
Jones, Diana Wynne: Taikuuden taakka*** (chrestomancin maailmat: the Pinhoe Egg), Suosittaa!
Christie, Agatha: Syyttävä sormi ** alku äänikirjana, loppu luettuna
Queneau, Raymond: Tyyliharjoituksia *** Hauska kirja, joka kertoo 99 kertaa saman pienen tarinan eri tyyleillä, Suosittaa!
- lukenut sisko, jonka päivitystahti on näköjään muuttunut kerraksi kuussa.
Kommentit