Pari sarjista maaliskuulta:
Pedrosa, Cyril: Kolme varjoa *** Unenomainen tarina lapsen menettämisestä. suosittaa
Hypen, Tuuli: Nanna (citykettusarjis, ihan kohtuullinen)
Ja sitten huhtikuu:
Parkkinen, Sami: Punainen pyörre ** tulevaisuudendystopia, lupasi paljon, lässähti lopussa, mutta ihan toimiva perusajatus jutussa oli, jospa tulis vähän jatkoa..
Clowes, Daniel: Wilson (sarjis, ei hätkäyttänyt, keski-i/äkäisen? miehen ihme aivoituksia)
Ala-Ojala, Sanna: Huomenna on se päivä, sarjis, ei muistikuvaa
Abirached, Zeina: Pääskysen leikki, *** sarjis Libanonin sodasta, hieman Satrapimainen piirrostyyli, tykkäsin kovasti sekä siitä että tarinasta. suosittaa
Christie, Agatha: Vuoksi ja luode **
Intohimosta rikokseen (toim? Kyösti Salovaara) ei kovin kummoinen
Kluun: Vaimo kävi lääkärissä *** Vaimo sairastuu rintasyöpään ja isäntä ei kestä vaan käy vieraissa ja rilluttelemassa, kuitenkin vaimo on tosirakkaus. Loppu itketti. suosittaa
Kyrö, Tuomas: Urheilukirja *** Ehkä minä nyt ymmärrän hivenen enemmän urheiluhulluja? suosittaa!
Kuegler, Sabine: Elämän viidakossa, loikkimalla luettu, ei vetänyt
-ahkerasti päivittelee sisko :)
Kommentit